http://Cs-Times.Tk
Bine Ati Venit Pe http://Cs-Times.Tk
http://Cs-Times.Tk
Bine Ati Venit Pe http://Cs-Times.Tk
http://Cs-Times.Tk
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

http://Cs-Times.Tk

Bine Ati Venit !
 
AcasaCs-TimesGalerieUltimele imaginiÎnregistrareConectare

 

 ..::Cum Creezi un PLUGIN::..

In jos 
AutorMesaj
Dau*De*Pica*Netu

Dau*De*Pica*Netu


Numarul mesajelor : 15
Puncte : 5441
Reputatie : 0
Data de inscriere : 03/08/2009

..::Cum Creezi un PLUGIN::.. Empty
MesajSubiect: ..::Cum Creezi un PLUGIN::..   ..::Cum Creezi un PLUGIN::.. Icon_minitimeMar Aug 04, 2009 3:07 am

Inceputul de baza in crearea unui Plugin



Ok , in acest Tutorial voi explica pas cu pas , tot ce trebuie facut
pentru a crea un Plugin simplu (Inceputul) . Daca nu ai facut nici un
Plugin pana acum si nu ai habar cum se face , casca bine ochii ; vei
invata acum happy .


Plugin-urile , dupa cum cred ca ati vazut deja (Daca v-ati uitat in
vreun .sma) , sunt alcatuite din public-uri si din stock-uri (Ceea ce
veti invata mai tarziu , deocamdata invatam public-uri) .


Vom creea un fisier .txt , caruia ii modificam extensia in .sma . Sa
spunem ca am creat fisierul plugin.sma . Il deschidem cu notepad
(Puteti folosi si alte programe ajutatoare in scripting , dar nu
recomand ; este bine sa invatati asa) .


Incepem prin niste include-uri . Ce sunt acestea ? Sunt niste linii de
comanda care arata amxmodx-ului ce functii (utilitati) vor fi folosite
in acest Plugin . Pentru inceput , ii aratam ca vom folosi amxmodx


Code:

#include





Lista de include-uri poate continua , dar deocamdata lasam asa . Veti invata mai tarziu si despre alte include-uri .



Apoi , intregistram Plugin-ul , printr-un public specific , numit public plugin_init() . Deci , apasam un enter si adaugam :





Code:

public plugin_init()

{

}











Intre cele 2 paranteze ( { si } ) , vom adauga codul public-ului
respectiv . Aceste acolade reprezinta inceputul si sfarsitul unei
anumite parti / a intregului public . Mai tarziu vom invata si partea
cu mai multe parti ale unui public , dar deocamdata lasam asa . Intre
paranteze , adaugam register_plugin("Numele
Pluginului","versiunea","autorul") . Register_plugin este o functie a
include-ului de mai sus (amxmodx) , iar celelalte sunt argumentele .
Vom avea :


Code:

#include



public plugin_init()

{

register_plugin("nume", "versiune", "autor")

}











Atentie ! Acel spatiu lasat de mine inaintea register_plugin este
absolut necesar pentru a functiona Plugin-ul corect ! Acel spatiu NU va
trebui sa-l lasati cu space , ci cu tasta TAB . Deasemenea intr-un
Plugin NU va trebui sa folositi DELOC tasta space (Decat intre
argumente) ! Inlocuim nume cu numele Plugin-ului , versiune cu
versiunea autor cu autorul Plugin-ului (Numele dvs) . Atentie ! Lasam
ghilimelele asa cum sunt ! Modificam doar cuvintele .
Tot in plugin_init , vom putea sa mai inregistram si niste comenzi . Vom inregistra una . Functia este urmatoarea :





Code:

register_concmd("comanda","public",accesul de admin,"Mesaj care apare cand dai amx_help")





La "accesul de admin" , putem pune :



Code:

ADMIN_RESERVATION

ADMIN_IMMUNITY

ADMIN_KICK

ADMIN_BAN

ADMIN_SLAY

ADMIN_MAP

ADMIN_CVAR

ADMIN_CFG

ADMIN_CHAT

ADMIN_VOTE

ADMIN_PASSWORD

ADMIN_RCON

ADMIN_LEVEL_A

ADMIN_LEVEL_B

ADMIN_LEVEL_C

ADMIN_LEVEL_D

ADMIN_LEVEL_E

ADMIN_LEVEL_F

ADMIN_LEVEL_G

ADMIN_LEVEL_H







Deci , adaugam in .sma :

Code:

register_concmd("amx_ss","admin_ss",ADMIN_LEVEL_C,"Take a snapshot to selected player")





La comanda amx_ss , se va executa public-ul admin_ss , doar daca are adminul care executa comanda litera "C" in acces .



Ok , acum sa facem public-ul .

Adaugam :



Code:

public admin_ss(id)

{

}







Dupa cum vedeti , am adaugat un id in acest public . Acest id reprezinta index-ul pe care va fi executata comanda .

Intre { si } , va trebui sa adaugam code-ul public-ului . Deobicei este
o combinatie intre niste functii aici . De exemplu , daca vrem sa ii
facem un snapshot unui Player , vom adauga intre { si } urmatoarea
functie :




Code:

client_cmd(id, "snapshot")





Client_cmd reprezinta functia pentru executare a unei comenzi asupra
unui client , iar id reprezinta cui sa executi comanda . Snapshot
reprezinta comanda .
Adaugam niste tab-uri ca sa fie ordonat bine code-ul . Ok , pana acum ar trebui sa avem urmatoarele :





Code:

#include



public plugin_init()

{

register_plugin("nume", "versiune", "autor")

register_concmd("amx_ss","admin_ss",ADMIN_LEVEL_C,"It takes a snapshot to the specified Player .")

}



public admin_ss(id)

{

client_cmd(id, "snapshot")

}







Salvam fisierul , apoi il compilam http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi

dupa care il punem pe Server . La executarea comenzii amx_ss , i se va face un snapshot Player-ului specificat .

Ei , cam asta a fost . Daca ati urmat toti pasii de mai sus FELICITARI ! Tocmai ati facut primul dvs Plugin ! La mai multe !
Sus In jos
 
..::Cum Creezi un PLUGIN::..
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
http://Cs-Times.Tk :: ..:: Discutii Libere ::..-
Mergi direct la: